רפואת שיניים מתקדמת
לפרטים צרו קשר... 03-5583-622
 

איך תשמרו על השיניים שלכם בצורה הטובה ביותר?

שיניים הן חלק חשוב בפנים, בין הפרטים הראשונים שהאנשים שיפגשו אתכם יראו. לכן חשוב שתשמרו על שיניים נקיות ובריאות. ריכזנו כמה טיפים עבורכם שיעזרו לכם לשמור על השיניים שלכם

 

הימנעו מצריכת סוכרים

 

אחד הכללים החשובים בשמירה על השיניים שלכם היא דווקא הימנעות ולא משהו שאתם צריכים לעשות. אם אתם רוצים להגן על השיניים שלכם בצורה הטובה ביותר, השתדלו להימנע מצריכת סוכרים לבנים בכל דרך, הן באמצעות שתייה והן באמצעות אכילה. לא מדובר באגדת ילדים – סוכרים לבנים עלולים לגרום באמת לחורים בשיניים. סוכרים אינם מזיקים רק לשיניים שלכם אלא בכלל לגוף שלכם. אם תימנעו מסוכרים, השיניים וכל הגוף שלכם יגידו לכם תודה.

צחצחו שיניים, השתמשו בחוט דנטלי

 

הכלל החשוב ביותר שיגיד לכם כל רופא שיניים, ין אם הוא רופא שיניים בחולון או בירושלים, יהיה לשמור על היגיינת הפה שלכם כמה שיותר. אם אתם רוצים לשמור על פה בריא, עליכם להקפיד לצחצח את השיניים לפחות פעמיים ביום ולהעביר חוט דנטלי בין השיניים לפחות פעם אחת. הימנעות מאכילת מזון ושתיית משקאות מזיקים לשיניים תעזור הרבה לבריאות הפה שלכם, אבל זה לא יספיק אם לא תדאגו לצחצח את השיניים שלכם על בסיס יום יומי. מזון רב נכנס בין השיניים, ושאריות המזון עלולות להעלות את רמת החומציות בפה שלכם ולגרום לנזקים חמורים. כמובן שכשאתם מצחצחים שיניים ומעבירים חוט דנטלי, הקפידו לעשות זאת בעדינות. אם תעשו את זה חזק מידי, אתם עלולים לגרום לנזק גדול הרבה יותר כמו נסיגת חניכיים.

דאגו ללכת לטיפולי השיניים שלכם באופן קבוע

 

חשוב שתקפידו על טיפולי השיניים שנקבעו עבורכם. טיפולי שיניים וביקורות אינם נקבעים רק אם יש בעיה בשיניים. הם מהווים אמצעי עבור רופא השיניים לעקוב אחר שינויים ובעיות העלולים לצוץ בשיניים שלכם. הקשיבו לרופא השיניים שלכם כשהוא מבקש שתחזרו למעקב בעוד שנה. הוא ממש לא מעוניין להכאיב לכם – הוא פשוט דואג לבריאות הפה שלכם. לעיתים בעיות בשיניים יכולות להתפתח הרבה לפני שהן מתחילות לכאוב. מעקב אחר השיניים שלכם יאפשר לרופא לגלות אם התפתחה בעיה עוד בשלביה הראשונים, בטרם תהפוך לבעיה חמורה. חשוב לא פחות להקפיד על טיפולי השיננית שנקבעו עבורכם, לפי המלצת השיננית. טיפולי השיננית יעניקו ניקוי עמוק לכל חלל הפה ובכך ימנעו מחלות ובעיות שיניים.

אם יש בעיה בשיניים – טפלו בה באופן מיידי

 

אם כואב בשן, גשו לטפל בבעיה באופן מיידי ואל תחכו איתה. מעבר לכך שבעיות שיניים יכולות להיות מסוכנות (אפילו לגרום להתקף לב), הן נוטות להחמיר מהר. כיום קיימים מגוון טיפולי רפואת שיניים מתקדמת אשר יקלו על הכאב שלכם. לא תמיד קל לקבוע תור לרופא שיניים אך תוכלו למצוא אותו בכל עיר – רופא שיניים בחולון, בתל אביב, בירושלים ועוד.

השן כואבת? אל תחכו, לכו לטיפול אצל רופא השיניים שלכם באשר הוא.

לפרטים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

יצירת קשר

דילוג לתוכן