רפואת שיניים מתקדמת
לפרטים צרו קשר... 03-5583-622
 

רופא שיניים בצפון לטיפול בחולים בסיכון

הווה אומר כי הרפואה בצפון הארץ בכלל ורפואת השיניים בפרט מפגרות לעומת המקבילה שלהן במרכז. ישנם רופאי שיניים שמנסים להפריח את הפריפריה ולהשוות את הזכויות שיש למטופלים בכל רחבי הארץ.

גם לתושבי הצפון מגיע רופא שיניים מומחה לטיפול בחללי פה עם היסטוריה עשירה ומצב רפואי מורכב.

 

עם ההתקדמות העצומה בטכנולוגיה רפואת השיניים בעולם בכלל ובישראל בפרט ישנם הרבה יותר טיפולים שמאפשרים לאנשים שלא יכלו להגיע לרופא השיניים בעבר לקבל טיפול הולם עבור מצב חלל הפה שלהם.

יחד עם זאת, לא תמיד נגישה הטכנולוגיה המתקדמת לאלה אשר מתגוררים בפריפריה.

 

עד לאחרונה, רופא שיניים בצפון שנותן מענה לחולים מורכבים היה בגדר דמות אשר ניתן לפגוש רק בבתי החולים המרכזיים. כיום, ישנן מספר מרפאות שיניים המעסיקות מומחים ברפואת הפה ומאפשרות קבלת חולים בסיכון שלא יכלו למצוא מזור בשל מצבם הרפואי המורכב.

 

טיפולי שיניים מתקדמים בצפון

 

רופא שיניים מומחה בצפון לרפואת הפה ולטיפול בחולים בסיכון יכול להעניק מגוון טיפולי שיניים מתקדמים לקשת רחבה של אוכלוסיות. בין הטיפולים השונים שניתן למצוא אפשר לקבל את כל טיפולי השיניים הקלאסיים: עקירות שיניים, טיפולי שורש, סתימות, הלבנות, הבהרות ואף שיקום פה מורכב יותר כגון הרכבת כתרים, השתלות שיניים וניתוחים מורכבים בשיניים ובחניכיים.

 

בין האוכלוסיות שבעבר היו מתקשות במציאת רופא שיניים והיום פונות למומחה ברפואת הפה ניתן למצוא אנשים שחלו בעבר בסרטן או עודנם חולים, אנשים שלוקים באוסטאופורוזיס, סוכרת ואף אנשים שעברו אירוע לבבי או מוחי בעבר. לצדם ניתן למצוא גם אנשים הנוטלים תרופות המשפיעות על זרם הדם ונשים בהריון אשר כל טיפול שיניים מצריך הבנה מעמיקה של המצב הרפואי שלהם ושל כל התרופות אותן נוטלים.

 

על מנת לקבל את התואר מומחה ברפואת הפה על רופא השיניים להשלים מעבר ללימודי רפואת השיניים עוד התמחות בת 4 וחצי שנים בתחום וזאת על מנת לקבל את התואר מומחה.

רופא שיניים בצפון עם התמחות ברפואת הפה ידע לעבור על ההיסטוריה הרפואית ועל האנמנזה של המטופלים ולבנות להם תכנית טיפולים מותאמת אישית.

 

כמו כן, רופא שיניים מומחה ידע לתת מבט רחב על פיו ומצב חלל הפה של המטופל ולאבחן נגעים ומחלות שונות בחלל הפה שרופא שיניים שאינו בעל התמחות יכול בקלות לפספס.

 

לפיכך, אם הנכם מתגוררים בצפון הארץ ואתם חפצים בטיפול שיניים מתקדם אז כדאי להבין את המשמעות של פנייה לרופא שיניים מומחה. כמובן שמעצם המומחיות שלו ומהכשרתו צפוי הטיפול להיות יקר יותר מרופא שיניים רגיל. רופא שיניים מומחה צפוי לדרוש מכם להגיע עם ההיסטוריה הרפואית המלאה, עם רשימת התרופות ואף היסטורית האשפוזים ויעביר אתכם בדיקה מקיפה ויסודית עוד בטרם יחליט על תכנית הטיפולים הנדרשת.

 

לסיכום,

מרפאות שיניים מומחים הגיעו גם לצפון. ישנם מספר רופאי שיניים מומחים בצפון הארץ שמטפלים גם בחולים בסיכון וגם באנשים בעלי חללי פה עם מצב מורכב. אם אתם חפצים להפקיד את הפה שלכם אצל מי שעבר הכשרה מקיפה אז זוהי הכתובת עבורכם. אמנם הבדיקה הראשונית סביר שתהיה כרוכה בתשלום אך התמורה שתקבלו עבורה ועבור תכנית הטיפולים עתידה להשתלם בטווח הזמן הארוך.

לפרטים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

יצירת קשר

דילוג לתוכן