רפואת שיניים מתקדמת
לפרטים צרו קשר... 03-5583-622
 

השתלות שיניים ביום אחד

הליך פשוט שיהפוך את החיים שלנו לטובים יותר

הרבה דברים בחיים שלנו אנחנו לוקחים כמובנים מאליהם, עד שהם מתחילים לכאוב או להתקלקל. כך למשל, כאשר יש לנו שיניים בריאות אנחנו לא מעריכים אותן מספיק. אנחנו אוכלים מאכלים עתירי סוכר ולא מקפידים לצחצח את השיניים שלנו או לשטוף את חלל הפה שלנו במי פה. רובנו נזכרים לטפל בשיניים שלנו רק שזה כבר מאוחר מדי. לאחר שמתחילות לנו בעיות בשיניים ועוקרים לנו אותן איכות החיים שלנו יורדת. השתלות שיניים ביום אחד יכולות לאפשר לנו לשפר את איכות החיים שלנו ולהפוך אותה לטובה יותר.

השתלת שיניים ביום אחד – האם זה אפשרי?

השאלה היא האם השתלת שיניים ביום אחד היא דבר אפשרי שניתן לביצוע? ניתן להשתיל שיניים ביום אחד. כמובן שאם אנחנו צריכים השתלה של 5 או 6 שיניים אנחנו לא יכולים להשתיל את כולן ביום אחד. אך אם אנחנו צריכים לעבור השתלה של 2 שיניים או שן אחת אנחנו יכולים בהחלט לעבור את ההליך ביום אחד. הליך זה פשוט יחסית והוא לא דורש הכנות מיוחדות מאוד. רופא שיניים מומחה יוכל לבצע לנו את ההשתלה בצורה אחראית ומהירה. לא כל רופא שיניים יודע להשתיל שיניים אלא רק רופא שהוא רופא מומחה בשיקום חלל הפה. החלופה להשתלת שיניים היא יצירת שיניים תותבות אותן נלבש ונסיר מדי יום ולילה.

על מומחים ברופאת שיניים – למה כדאי לנו לפנות אליהם?

מומחים ברפואת שיניים הם הרופאים שעלינו לפנות אליהם כאשר אנחנו רוצים לעבור השתלה או כאשר אנחנו מרגישים כאב מיוחד בחלל הפה שלנו. רופאי שיניים מיוחדים יכולים לעזור לנו לשפר את איכות החיים שלנו מאוד. בעיות שיניים יכולות למרר לנו את החיים. כאשר כואבות לנו השיניים אנחנו לא רק סובלים מכאב, אנחנו גם לא יכולים לבצע את הפעולה הפשוטה ביותר שיש – לאכול! אם נמאס לנו לסבול ואנחנו רוצים להשיב לעצמנו את היכולת לאכול מה שאנחנו רוצים, כדאי לנו לפנות לרופא שיניים בעל ניסיון ומומחיות.

לסיכום, ניתן לומר, שרופאי שיניים יכולים להציל אותנו מפני כאבים חזקים מאוד. לאחר שעברנו טיפול חיוני מאוד והכאב בשיניים שלנו עבר, אנחנו יכולים לפנות לרופא שמומחה בשיקום הפה בשביל לעבור השתלה של שיניים או בשביל שהוא יצור בשבילנו שיניים תותבות. לא כל אחד יכול לעבור השתלה של שיניים כי צריך לשם כך חניכיים עבות יחסית וחזקות ולא לכל אחד יש שיניים כאלו.

לפרטים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

יצירת קשר

דילוג לתוכן