רפואת שיניים מתקדמת
לפרטים צרו קשר... 03-5583-622
 

איך לבחון מקום איכותי להשתלת שיניים

האם אתם מעוניינים לשקם את הפה וליהנות מחיוך בפה מלא שיניים? בשנים האחרות מרפאות השיניים בארץ מציעות מגוון טיפולים לשיקום הפה, כאשר כל מי שאיבד אחת או יותר משיניו יכול כיום לבחור רופא שיניים מקצועי ומומחה בטיפולי שתל דנטלי, להשלים את שיניו החסרות וליהנות ממראה אסתטי מרשים. עם זאת, נשאלת השאלה כיצד לבחור מקום איכותי, אמין ומקצועי המתמחה בטיפולי שיקום הפה, ובדיוק בשל כך אנו מציעים לכם להמשיך לקרוא את הכתבה

חיוך שיניים מושלם
אתר באינטרנט

כאשר מחליטים לעבור טיפולי השתלת שיניים מומלץ לחפש מידע נוסף באינטרנט כדי לבחון היכן יש מרפאות שיניים מקצועיות המתמחות בשיקום הפה. כדאי להתמקד במרפאות שיניים הנמצאות יחסית קרוב למקום המגורים, אף על פי שאם מקבלים המלצה חמה על מרפאה הנמצאת במרחק נסיעה וגם מקבלים הצעת מחיר אטרקטיבית, כדאי לשקול אופציה זו. לאחר סינון ראשוני כדאי לגלוש לאתרים של המרפאות השונות על מנת ללמוד עליהן ולהתרשם מהשירות הניתן על ידי רופא השיניים ומסוג

ההתמחות שלו

חשוב לזכור כי יש כיום מגוון שיטות לשיקום הפה באמצעות שתל דנטלי, ביניהן האפשרות לעבור טיפול מלא ביום אחד – אופציה מועדפת על ידי כל מי שסובל מדנטופוביה ועל ידי כל מי שמפחד מטיפולי שיניים או מעוניין בשיקום מהיר יותר, ללא צורך בזמן המתנה של מספר חודשים בין השתלת שתל דנטלי ועד לסיום הטיפול עם הרכבת הכתרים מעל השתלים.

ניסיון מקצועי

טיפולי השתלת שיניים מחייבים ניסיון עשיר וידע רב, לכן חשוב לוודא כי בוחרים רופא שיניים מומחה בשיקום הפה. חשוב לבחון כי המרפאה מציעה את כל התנאים לטיפולים מורכבים אלה, לרבות חדר טיפולים היגייני, מכשור חדשני ומתקדם, מרדים מוסמך לטיפולים תחת הרדמה מלאה ועוד.
ככל שהניסיון של המומחה רב יותר, כך ניתן להרגיש בטוחים ולקבל ייעוץ מקצועי המאפשר לבחור בין מספר שיטות טיפול. חשוב לדעת כי שיקום הפה תלוי במספר גורמים כמו צפיפות העצם, גיל, עישון, מחלות כרוניות, נטילת תרופות וכיוצא באלה. יש מקרים בהם הרופא יוכל להמליץ על הטיפול הקלאסי של שתל דנטלי, שכרוך לרוב בטיפול מקדים של הרמת הסינוס. עם זאת, כיום יש שיטות חדשות המאפשרות למומחה להציע שתלים מיוחדים שאינם זקוקים לעצם גדולה.

ביקור במקום

אין כמו מראה עיניים, לכן כדאי לתאם פגישת ייעוץ וביקור במרפאת השיניים. כך ניתן להתרשם מאיכות המקום והציוד, מהשירות הניתן ללקוחות וממקצועיות הצוות. כדאי באותה הזדמנות לבקש רשימת ממליצים כדי לשוחח לפחות עם שניים מהם ולהתרשם מאיכות הטיפול ומרמת השירות, כמו גם מהמחירים.

לפרטים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

יצירת קשר

דילוג לתוכן